Organizatorem konkursu pod nazwą „QAFP – Mistrzowska Lada” (dalej: „Konkurs”) jest VMG sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Unii lubelskiej 1 w Poznaniu (61-249), wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000099613, NIP 9720996593, REGON 639834414 (dalej: “Organizator”), które organizuje Program na zlecenie Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego z siedzibą w Warszawie (00-410), przy ul. Solec 18, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000246895, NIP 701 00 33 996, REGON 140652872 (dalej: “Fundator”).
Konkurs przeznaczony jest dla sklepów prowadzących sprzedaż produktów QAFP, biorących udział w projekcie “Po pierwsze klient – kontynuacja”.
Konkurs realizowany jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Konkurs realizowany jest w ramach zadania “Po pierwsze klient – kontynuacja” finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.
Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków niniejszego Regulaminu i przestrzeganiem jego zasad oraz oznacza zapoznanie się z jego treścią.
Regulamin określa zasady uczestnictwa, przebieg i nagrody w Konkursie.
§2 Cele Konkursu
Celem Konkursu jest podniesienie jakości ekspozycji produktów QAFP oraz wyróżnienie certyfikowanych produktów spośród innych dostępnych na rynku.
Konkurs promuje dobre praktyki, estetykę i atrakcyjność ekspozycji oraz popularyzuje wiedzę o prawidłowym znakowaniu produktów wysokiej jakości.
§3 Warunki uczestnictwa
Uczestnikami Konkursu mogą być zespoły składające się z pracowników sklepów, które przystąpiły do programu. Dopuszczalna wielkość zespołu to od 1 do 3 osób.
Zgłoszenia dokonywane są wyłącznie przez kierowników sklepów, w których prowadzona jest sprzedaż produktów QAFP.
Każdy sklep może zgłosić tylko jedną drużynę / ekspozycję.
Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
§4 Zasady uczestnictwa
Zadaniem uczestników Konkursu jest przygotowanie poprawnej, estetycznej i atrakcyjnej ekspozycji lady chłodniczej z produktami QAFP.
Każdy zespół może przesłać maksymalnie jedno zgłoszenie zawierające 3 zdjęcia ekspozycji.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie poprzez dedykowaną stronę internetową Organizatora (formularz na stronie konkursqafp.pl).
Ekspozycja powinna:
jednoznacznie wyróżniać produkty QAFP (np. poprzez ekspozytory, oznakowanie, cenówki QAFP),
być atrakcyjna, estetyczna i uporządkowana,
posiadać poprawne oznakowania zgodne z wytycznymi systemu QAFP,
zgodna z zasadami ekspozycji towaru w ladzie mięsno-wędliniarskiej.
§5 Czas trwania
Konkurs trwa od 1 listopada do 30 grudnia wg poniższych etapów:
Przyjmowanie zgłoszeń: 1 listopada – 14 grudnia 2025 r.
Ocena jury i ogłoszenie wyników: 15 grudnia – 22 grudnia 2025 r.
Wydanie nagród: 22 – 30 grudnia 2025 r.
§6 Wybór laureatów konkursu i zasady oceniania
Spośród nadesłanych przez Uczestników zgłoszeń, jury składające się z przedstawicieli Organizatora i Fundatora wybierze 6 najlepszych ekspozycji, które zostaną nagrodzone nagrodami głównymi.
Przy ocenie zgłoszeń Uczestników Jury będzie brało pod uwagę:
estetykę i poprawność ekspozycji (1-5 pkt.),
widoczność i poprawność oznaczeń QAFP (1-5 pkt.),
wyróżnienie produktów QAFP na tle oferty (1-5 pkt.),,
ogólne wrażenie handlowe (1-5 pkt.),.
Decyzja Jury jest ostateczna i nieodwołalna
Wyniki i zwycięskie ekspozycje zostaną opublikowane i podsumowane na oficjalnym fanpage’u QAFP na Facebooku.
Organizator skontaktuje się ze zwycięskimi zespołami mailowo.
§7 Nagrody
Nagrody otrzyma 6 najlepszych zespołów.
Każdy zespół otrzyma voucher o wartości 3000 zł (np. na weekend w SPA lub inne świadczenia wskazane przez Organizatora).
Zwycięzcy i ich ekspozycje będą promowani w mediach społecznościowych QAFP, o ile wyrażą na to zgodę.
§8 Postanowienia końcowe
Regulamin niniejszego Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na platformie konkursowej.
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń i odrzucenia prac niespełniających wymogów Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, pod warunkiem, że nie naruszy to już nabytych praw Uczestników. O każdorazowej zmianie Organizator poinformuje Uczestników na stronie internetowej.
Wszelkie spory powinny być w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie.
W razie powstania wątpliwości dotyczących postanowień niniejszego regulaminu, Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania rozstrzygającej interpretacji tych postanowień.
Decyzje w sprawach nie objętych regulaminem Konkursu podejmuje Organizator.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2025 r.
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
Organizator może dokonać zmian w Regulaminie, o czym poinformuje uczestników.
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.